Kickoff / Exploratie • We starten met een grondige kennismaking waarbij we jullie aan het woord laten. We willen jullie doel echt begrijpen. Daarbij vertrekken we van jullie eigenheid en kennis. Want jullie kennen jullie domein en wij het onze. Aan de hand van vragen en voorbeelden verkennen we samen jullie stijl.
In de startfase bespreken we ook de stappen van het project, met concrete doelen en deadlines. Een project leeft en gaandeweg bijsturen is een evidentie, maar heldere afspraken zorgen voor duidelijkheid.
Designconcept • Na de eerste verkenning en verdieping gaat ons team aan de slag. Met veel experimenteren en versies waarin vooral geschrapt wordt.
We komen bij jullie terug met een eerste voorstel dat we intern vanuit verschillende disciplines uitdaagden. Met jullie feedback verfijnen we dit concept.
Stakeholders • Een brand of design weerspiegelt de essentie van een organisatie. Tijdens het proces betrekken we naast een kernteam ook de juiste stakeholders.
Dit kan door een (online) bevraging, deelname aan een board of de organisatie van een workshops,… Werken aan betrokkenheid zorgt voor een gedragen resultaat.
Creatie • Zodra de basisstijl afgeklopt is, gaan we verder aan de slag. Het project komt nu echt in een stroomversnelling. We creëren op basis van alle input de gewenste brand en designelementen.
We hebben alle creatieve en technische skills in huis om een heel uitgebreid gamma op te leveren: logo design, huisstijl, drukwerk, animatie, video, ... En vind je toch iets dat onze grenzen aftast, dan doen we beroep op ons netwerk van experten.
Oplevering • Design is voor ons een ambacht, waar we trots op zijn. Vanzelfsprekend werken we onze designs tot in de puntjes af. We leveren deze aan in alle nodige formaten en ondersteunen tot implementatie of druk.
We doen dit voor zowel web als print. Met onze expertise staan we je ook bij in het maken van keuzes of adviseren van mogelijkheden voor concretisatie.